Teknik Destek:
Kurulumunu gerçekleştirdiğimiz tesis veya proses ekipmanları için, satış sonrası bazı ekipman ve proses tabanlı teknik destek talepleri ortaya çıkabilir. Bu talepleri en kısa sürede değerlendiren teknik destek ekibimiz, uzaktan veya müşteri sahasında gerekli desteği sağlamak üzere planlama yapmaktadır.
Servis:
Müşterilerimize kestirimli bakım ve servis hizmeti sunmaktayız, böylece hatalar oluşmadan önce müdahalede bulunuyoruz. Muayene ve teşhisler sayesinde ekipman ve tesislerinizin ömrünü uzatıcı işlemler yapılırken aynı zamanda beklenmedik maliyetlerin de önüne geçilmektedir.
ASOS servis ekibi, uzun yıllar boyunca sürdürülebilir bir yatırımı tesis etmenize yardımcı olmak için çalışmaktadır.
Yedek Parça:
- Kurulumdan hemen önce veya sonra, müşterilerimize yedek parça listelerini sağlıyoruz. Müşterilerimizin taleplerine göre, ekipman ve proses için ihtiyaç duyulan yedek parçaları üretim ve satın alma aşamalarından sonra tedarik ediyoruz.
- Taahhüt edilen projelerin kurulumu tamamlandığında, ASOS tarafından belirlenen planlı bakım takvimi müşterilere sunulur.
- Tesis veya proses ekipmanlarının kurulumunu gerçekleştirdiğimizde, belirli bir süre içinde bedelsiz bakım hizmetini garanti ediyoruz.
- 7 gün/24 saat boyunca sadece servis ve bakım hizmetlerinde görev alan teknik ekibimiz içinden grup liderleri, herhangi bir arıza yaşanmasa bile gerekli yedek parça değişimi ve yapılması gereken rutin bakımları hatırlatmaktadır.
Sürekli Bakım ve Servis Anlaşmaları:
- Müşterilerimize ilk elden, garantili koşullarda servis ve bakım hizmeti sağlanmaktadır.
- Müşterilerimizin proses tesislerindeki tüm parça ve ekipman yedekleri tarafımızdan tedarik edilmektedir.
- Sürekli bakım ve servis ekibimiz, taahhüt ettiği süre içinde sorunlu ekipmanlara müdahale ederek sorunları hızlı bir şekilde çözüme kavuşturur.
- Periyodik saha ziyaretleri ile proseslerdeki iyileştirme ve güncelleme çalışmaları için müşterilere düzenli olarak raporlar sunulmaktadır.